Kusin vitamin

God eftermiddag babes!
Är hemma nu efter en helt okej dag i skolan tycker jag, har inte gjort särskilt mycket än. Har bara ätit lite flingor och kollat på simpsons. Idag är det Onsdag och det innebär att det står dans på schemat. Det ser jag iaf fram emot! Men idag i skolan så sträckte jag mitt ben och nu haltar jag som en åsna.. kan knappt springa 2 meter. Så kommer tyvärr behöva ta det lite lugnare än vad jag egentligen vill. What to do liksom?.. Ska ta och fixa något tidinställt och vänta på att Sofia ska äta klart mellis och blogga, sen kommer hon hit direkt. HIHI juste! I natt fick jag en liten serbisk kusin som heter Oliver Predragovic. Ännu en pojk kusin i familjen men inga flickor.. Hmm?
Men vad gör ni?

Pussar Nathalie

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuck you too

2012-03-15 @ 16:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0