Lollipop

Har varit hemma ett bra tag nu och chillat framför datan.
Familjefesten var helt okej, träffade många 'släktingar' från serbien och alla bara 'ååh vad stor du blivit! Så lång och fin..' Man ba nehe.. trodde jag hade krympt. Lite sådana tankar får man ju i huvudet fast det får man stå ut med. Sitter i alla fall vid facebook och hjälper lite folks med loveproblems eftersom jag tydligen blivit som en kurator. Samtidigt som det väntar jag på att klockan ska bli 21.00 så någon film som heter black hawk down ska börja så jag kan äta mina goda klubbor! Vad vore mitt liv utan klubbor egentligen?.. Filmer verkar väldigt sorglig eftersom den tydligen handlar om krig enligt tvkatalogen. Ni får ha en super duper bra kväll för det ska jag ha och så hörs vi på min lediga Fredag imorgon! Pussar Nathalie

Charmig ellerhur?.. rött öga och grejer.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Strid ♥

sv; Tack så mycket!

Jodå min dag har varit helt underbar, hur har eran dag varit?

Grymt gullig blogg! :)

2012-03-15 @ 23:34:20
URL: http://jenniferstrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0