Love my life

Är inte era liv helt perfekt just nu i denna stund?
Fint väder, varma vindar, glada härliga människor, studiedag på Fredag och färre dagar tills min födelsedag!
Jag längtar så mycket! Har allt i tankarna just nu om hur min födelsedag ska bli osv. Ska nog inte ha något 'party' jag tycker inte om att ha eget bara att gå på andras. Gillar även inte att öppna presenter inför alla vilket verkar konstigt men jag hatar det. Så det kommer bli en familjefest där jag får lite presenter och sen får jag väl bjuda hem någon kompis och så får vi hitta på lite grejer. Låter ju hur galet bra som helst enligt mig men nu undrar man ju bara vilka man ska bjuda?.. Well det tar vi senare.
Nu ska jag ta ett snabbt mellanmål och börja med mina läxor. Perfekt när humöret är på top!
Pussar Nathalie
Bild från min terass, solen skiner ju så var tvungen att fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0