Förslag på skolor?

Håller på att fundera på att byta skola faktiskt.
Eftersom jag nu skämt ut mig inför hela skolan genom att ramla som ett jävla klantarsel och förstörde så vi kom näst sist, sen även låg jag och grät och folk stirrade som jävla idioter. Och inte nog med det kom en ambulans och fick bära upp mig. Går runt med kryckor som ett jävla handikapp och kommer inte våga visa mitt ansikte i tätorp igen. Vet redan att jag kommer bli kallad 'hon som ramlade och åkte med ambulansen'. Så nej tack! Kommentera bra skolor som helst ligger i stan i Stockholm.. Orkar inte resa långt.
Ni kanske tycker jag är sjukt töntig nu, men tror faktiskt inte någon av er upplevt exakt samma sak som mig. Så tänk innan du kommenterar något elakt eller får dumma tankar om mig.
Ska fan ta o vila nu så hörs vi imorgon, värsta depp inlägget.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaaa nej du får inte .

2012-05-17 @ 15:28:34
Postat av: Anonym

Men lilla gumman, jag lovar dig att INGEN tycker så eller tänker så, du var jättestark och duktig.

Du måste gå kvar! Tätorp är inget utan dig :'(

/ erat största fan A.k.a hanna

2012-05-17 @ 16:45:00
URL: http://hannastromgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0