Sovit sedan dess

Ojsan ojsan!
Har sovit sen jag skrev det där inlägget, alltså nästan 3 timmar. Busig jag e haha.
Kan bara tala om att jag e super trött och kommer göra ett inlägg till sedan får det vara nog för idag. Har massa läxor att ta tag i och ska soooova. Men som tur i behöver jag inte gå till skolan imorgon för vi har operation dagsverke. Naaajjs! Juste skulle berätta vad som hände idag i skolan.

 

Idag i skolan hade vi en friluftsdag som hela skolan var angagerad i så det var väl helt okej kan jag väl tycka. Sedan efter det gick alla in till matsalen, man fick glass och vi skulle kolla på när några afrikanare spelade trummor (två av dom som sjunger "dansa pausa" låten.) och en tjej som dansa typ afrikansk folkdans. Och helt plötsligt så hoppade en kille från 6:an in och dansade med dom, och tillslut kom det jätte många som va med! Det såg helt galet sjukt ut, t.o.m rektorn dansa. HAAHAHAH kan ba säga att jag dog av garv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0