Zombie

Chacha bloggen!
Jag har precis slutat samtalet med Oliwia på Skype och det var en rolig avslutning på kvällen/natten. Vi spelade lite onlinespel och fjanta runt oss som vi brukar vara fast vi bara hörde varandras röster. Men det var skojigt det. Som ni ser börjar klockan närma sig 4 och jag ligger fortfarande i min säng helt klarvaken med världens största ögon för jag kan verkligen inte sova. Typiskt mig, blir alltid pigg när jag är ensam.. Hmm så jag ska spänna åt mitt bandage lite och sedan försöka blunda för annars kommer jag inte vakna förns sent på dagen och det förstör mitt humör + uppdateringen. Tog en snabb bild på utsikten från min säng till fönstret där ni ser att det börjar bli sjukt ljust! Men Siv gott babes! Puss


Kommentarer
Postat av: Cecie!

Finfin blogg jag hamnat på ^^



Just nu är jag med i en tävling, och det skulle betyda MASSOOOOOR om du skulle vilja rösta på mig!

Det enda du behöver göra äroch kolla på detta hära videoklippet, inte hela om du inte vill.

Men det skulle i alla fall betyda MASSOOOOR!!

http://www.youtube.com/watch?v=J13wbf5GMuQ

(förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer, då är det bara ohc ta bort den ;)

Kram Cecie!

2012-05-20 @ 10:24:18
URL: http://cecie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0